مشخصات فنی منبع کویل دار |35درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

مشخصات فنی منبع کویل دار |35درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

منبع کویل دار یک دستگاه الکترونیکی است که برای تولید امواج الکترومغناطیسی با فرکانس بالا استفاده می‌شود. معمولاً مشخصات فنی یک منبع کویل دار شامل موارد زیر است: ولتاژ ورودی: ولتاژ مورد نیاز برای اجرای منبع کویل دار، معمولاً در حدود ۱۰۰ تا ۲۴۰ ولت AC است. جریان ورودی: جریان مورد نیاز برای اجرای منبع کویل دار، بستگی به مدل و کاربرد دارد و معمولاً در حدود ۱۰ تا ۳۰ آمپر است. فرکانس خروجی: فرکانس خروجی یک منبع کویل دار معمولاً در حدود ۱۰۰ کیلوهرتز تا ۲۰۰ کیلوهرتز است.


  1. قدرت خروجی: قدرت خروجی منبع کویل دار معمولاً در حدود ۱۰۰۰ وات است.

  2. دوره کاری: دوره کاری یک منبع کویل دار معمولاً به صورت پیوسته است.

  3. ابعاد: ابعاد منبع کویل دار متفاوت بوده و بستگی به مدل و توان دارد.

  4. وزن: وزن منبع کویل دار بستگی به مدل و توان دارد و معمولاً در حدود ۱۰ تا ۲۰ کیلوگرم است.

  5. ویژگی‌های امنیتی: منبع کویل دار معمولاً با ویژگی‌های امنیتی مانند محافظ ولتاژ، محافظ جریان و خنثی کننده صدمات الکتریکی مجهز شده است.

مشخصات فنی منبع کویل دار  : مشهد بخار هم اکنون با بیش از 50سال سابقه درخشان و حضور موفق در بازارهای داخلی و خارجی و ارائه انواع تولیدات متنوع و مورد نیاز صنعت توانسته است با حفظ کیفیت و به کارگیری بهترین متریال و مواد اولیه قیمت تقریبا تمام تولیدات خود را تا 20% تخفیف کمتر از سایر تولید کنندگان وارد بازارهای داخلی و خارجی نماید. در این مقاله به موضوعات قیمت منبع کویل دار-اجزای منبع کویل دار-تولید کننده منبع کویل دار-ساخت منبع کویل دار-منبع کویل دار موتورخانه-قیمت منبع کویل دار 1500 لیتری-منبع کویل دار افقی 800 لیتری خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع مشخصات فنی منبع کویل دار  با ضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم.

مشخصات فنی منبع کویل دار  - مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع مشخصات فنی منبع کویل دار  در خدمت شما مشتریان گرامی باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت منبع کویل دار-اجزای منبع کویل دار-تولید کننده منبع کویل دار-ساخت منبع کویل دار-منبع کویل دار موتورخانه-قیمت منبع کویل دار 1500 لیتری-منبع کویل دار افقی 800 لیتری با ما همراه باشید . مجموعه بزرگ صنعتی مشهد بخار اولین تولید کننده دیگ آبگرم در ایران می باشد و با سعی و تلاش فراوان توانسته است کلیه بویلرها و ماشین آلات نفت و گاز را به کشورهای همجوار صادرات نماید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از مشخصات فنی منبع کویل دار  را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید .

مشخصات فنی منبع کویل دار  طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد. ما با افتخار اعلام می نماییم که اولین کارخانه با ضمانت نامه کتبی ۳ ساله و خدمات پس از فروش ۱۲ ساله در هر نقطه کشور عزیزمان ایران می باشیم و همچنین دارنده نشان و پلاک استاندارد و پلاک طلایی بین المللی می باشیم. جهت هرگونه مشاوره قبل خرید مشخصات فنی منبع کویل دار  وقیمت منبع کویل دار-اجزای منبع کویل دار-تولید کننده منبع کویل دار-ساخت منبع کویل دار-منبع کویل دار موتورخانه-قیمت منبع کویل دار 1500 لیتری-منبع کویل دار افقی 800 لیتری  لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.

 

مشخصات فنی منبع کویل دار |35 درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

مشخصات فنی منبع کویل دار  - تعریف منبع کویل دار:

منبع کویل دار یکی از مهمترین اجزا  و قسمت های موتورخانه می باشد که برای تامین آبگرم بهداشتی ساختمان های اداری و مسکونی  به کار گرفته می شود .

انواع منبع کویل دار :

  • منبع کویل دار اصولا از لحاظ نحوه ی قرار گیری به دو صورت تولید می شود :
  • منبع کویل دار ایستاده (عمودی)
  • منبع کویل دار افقی

اجزا اصلی تشکیل دهنده منبع کویل دار :

  • مخزن
  • کویل
  • فلنچ
  • واشر آبندی

مخزن :

قسمتی از منبع کویل دار می باشد که آب در آن قسمت ذخیره و گرم می شود . جنس این مخزن می تواند از فولاد با روکش گالوانیزه یا استیل باشد که با توجه به درخواست کارفرما تولید می شود

نکته : برند های مختلفی از ورق های فولادی با روکش گالوانیزه در بازار موجود می باشد که در قیمت منبع کویل دار تفاوت هایی را ایجاد خواهد کرد پس حتما در خرید منبع کویل دار همواره از جنسی با برند معتبر استفاده کنید تا در آینده مشکلاتی از قبیل ترکیدگی یا سوراخ شدگی مواجه نشوید.

کویل :

کویل در واقع هسته مرکزی و داخلی منبع کویل دار می باشد که عمل گرم کردن آب داخل مخزن را به عهده می گیرد.  هرچقدر سطح حرارتی کویل بیشتر باشد طبیعتا سطح تماس آن با آب بیشتر خواهد شد و در نتیجه حجم بیشتری از آب را گرم خواهد کرد. واحد اندازه گیری سطح حرارتی کویل فوت مربع می باشد . کویل ها در متریال های مختلفی در بازار موجود می باشند : مس و استیل از جمله مهمترین متریال های مورد استفاده در کویل های حرارتی می باشند که با توجه به درخواست کارفرما ساخته می شود.

ضخامت کویل مسی با توجه به نوع کاربردی که دارد تعیین می شود . برای کویل مسی مخصوص بخار از مس با ضخامت 0.9 میلیمتر و برای آبگرم از مس با ضخامت 0.7 میلیمتر استفاده می شود.

انواع کویل حرارتی منبع کویل دار :

  • اسپیرال
  • U شکل

اغلب از کویل های حرارتی

U شکل در تولید منبع کویل دار بیشتر استفاده می شود به دلیل راحتی در تعمیر و نگهداری و نصب کویل حرارتی

 

مشخصات فنی منبع کویل دار |35 درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

فلنچ :

فلنچ ها برای هدایت آب به داخل کویل به کار برده می شود که اندازه آن با توجه به سطح حرارتی کویل به عبارت دیگر بزرگی و کوچکی کویل  به کار برده می شود . جنس فلنچ ها اصولا از چدن می باشد مگر اینکه کارفرما درخواست دیگری داشته باشد یعنی در خواست فلنچی از جنس استنلس استیل را داشته باشد.

واشر آبندی :

واشر آبندی بین فلنچ و شیت تیوب و مخرن قرار می گیرد جهت جلوگیری از نشر آب و عمل آبندی را انجام میدهد.

علاوه بر اجزاء اصلی منبع کویل دار می توانیم به تجهیزات جانبی منبع کویل دار نیز اشاره کرد که نصب این موارد به عهده کارفرما می باشد :

شیر اطمینان

ترمومتر

شیر تخلیه

نحوه ی عملکرد منبع کویل دار :

 

مشخصات فنی منبع کویل دار |35 درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

منبع کویل دار بدین صورت عمل می کند که آب سرد شهری از بوشن ورودی وارد مخزن منبع کویل دار می شود و آب در کل مخزن پر می شود و در اطرف کویل قرار می گیرد آب گرم از داخل دیگ وارد کویل مسی یا استیل شده و با گردش در داخل کویل با انتقال حرارت گرمای خود را از دست داده و سبب گرم شدن آب می شود این عمل به دفعات اتفاق می افتد که سبب گرم شدن آب داخل مخزن شده و به مرور زمان کل آب مخزن به وسیله جریان همرفتی گرم می شود  تا آبگرم بهداشتی در اختیار ساکنین ساختمان قرار بگیرد.

 

نحوه ساخت منبع کویل دار :

ساخت منبع کویل دار بدین صورت می باشد که ابتدا مخزن که شامل عدسی ها و قسمت استوانه ای شکل  می باشد از ورق های موجود با ضخامت های مختلفی که این ضخامت به توجه به حجم منبع تولیدی و در خواست کارفرما تعیین می شود . سپس بعد از ساخت هر کدام از قسمت ها عملیات جوشکاری انجام می شود تا مخزن آماده نصب کویل و فلنچ شود .عدسی های شرکت گرماب از نوع توریسفریکال می باشد که باعث افزایش عمر منبع کویل دار می شود.

نکته : ساخت عدسی به روش توریسفریکال سبب می شود که دوام مخزن در مقابل فشار های وارده بیشتر باشد .

همواره در بدنه منبع کویل دار بوشن های مختلفی را تعبیه می کنند از جمله این بوشن ها می توان به چند مورد اشاره کرد:

1- بوشن ورودی آب سرد شهری

  2- بوشن خروجی آبگرم بهداشتی

   3- بوشن شیر تخلیه

  4- بوشن آبگرم برگشتی

  5- بوشن شیر اطمینان

  6- بوشن ترمومتر

منهول یا دریچه بازدید:

در منبع کویل دار با حجم بزرگتر از 2000 لیتری بهتر است از منهول یا دریچه بازدید استفاده شود . استفاده از منهول در منبع کویل دار سبب می شود بیشترین فشار در قسمت منهول وارد شود که در علم سیالات به این حالت تنش بحرانی گفته می شود که در قسمت سوراخ شدگی یا همان دریچه بازدید می باشد . وجود منهول سبب می شود اگر اشکالی در داخل منبع ایجاد شود دریچه ای برای بازدید وجود داشته باشد.

بعد از اتمام عملیات ساخت اجزاء منبع کویل دار نوبت به مونتاژ قطعات می شود که با قرار دادن کویل در داخل مخزن و بستن فلنچ مخزن آماده بهره برداری می باشد.

جوشکاری منبع کویل دار :

جوشکاری مخزن منبع کویل دار اگر از ورق های گالوانیزه برای ساخت منبع استفاده شود به روش زیر پودری انجام می پذیرد و اگر جنس ورق از استیل باشد جوشکاری توسط جوش آرگون انجام می پذیرد .

استاندارد ساخت منبع کویل دار:

استانداردهای استفاده شده در ساخت منبع کویل دار بدین صورت می باشد.

  • استاندارد  ASME SEC VIIIجهت  ساخت مخازن تحت فشار
  • استاندارد AWS انجمن جوش آمریکا

رنگ آمیزی منبع کویل دار :

بعد از اتمامی مراحل ساخت اگر جنس منبع ساخته شده منبع کویل دار از ورق سیاه باشد وارد پروسه رنگ آمیزی انجام شود که در این مرحله 3 لایه رنگ اپوکسی به اندازه 120 میکرون زده می شود و جداره بیرونی مخزن یک لایه رنگ روغنی زده می شود.

بازرسی منبع کویل دار:

بعد از ساخت منبع کویل دار ،تست های مختلفی بر روی آن انجام می پذیرد از جمله این تست ها می توان به بازرسی جوش و تست هیدرواستاتیک اشاره کرد.

فشار کاری منبع کویل دار:

فشار کاری منبع کویل دار 6 بار می باشد و فشار طراحی 10 بار می باشد

درجه حرارت منبع کویل دار:

مناسب ترین درجه حرارت برای آب داخل منبع کویل دار 50 تا 60 درجه سانتی گراد می باشد

باکتری لژونلا:

اگر آب داخل منبع کویل دار در دمای زیر 50 درجه سانتی گراد ذخیره شود سبب ایجاد باکتری هایی به نام لژیونلا می شو

نحوه انتخاب منبع کویل دار :

برای انتخاب منبع کویل دار مناسب نیازمند داشتن اطلاعاتی از قبیل :

کاربری ساختمان

تعداد واحدهای ساختمان

تعداد نفرات ساکن در هر واحد

تعداد حمام و دستشویی هر واحد

برای محاسبه مقدار آبگرم مصرفی از جداول طراحی شده در کتاب های تاسیساتی استفاده می کنیم :

مقدار آبگرم مصرفی = حداکثر آب گرم لازم × ضریب تقاضا × ضریب ذخیره منبع

برای محاسبات سر انگشتی  آبگرم مصرفی ازجدول زیر استفاده می کنیم:

نوع ساختمان                                                            حجم منبع کویل دار

منازل مسکونی تا 5 نفر                                                 190 – 280 لیتر

منازل مسکونی تا 10 نفر                                                   470 لیتر

مجتمع های آپارتمانی با مخزن مشترک                         190لیتر برای هر واحد

بیمارستان                                                               45 لیتر برای هر تخت

مدارس                                                              2 لیتر برای هر دانش آموز

ادارات                                                                 5 لیتر برای هر کارمند

کارخانجات                                                            28 لیتر برای هر کارگر

با توجه به جدول بالا می توانیم منبع کویل دار مناسب را انتخاب کنیم.

نصب منبع کویل دار:

برای نصب منبع کویل دار همواره باید یک فنداسیونی مسطح برای قرارگیری منبع کویل دار بر روی آن آماده شده باشد بعد از قرارگیری منبع کویل دار آب داغ ورودی از دیگ وارد کویل می شود و لوله برگشتی از کویل وارد دیگ می شود . ورودی و خروجی آب نیز به بوشن های مربوطه نصب می شود .

 

مشخصات فنی منبع کویل دار |35 درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

مشخصات فنی منبع کویل دار  - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار –بویلر– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی – بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت وتا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم. در این مقاله به موضوعات قیمت منبع کویل دار-اجزای منبع کویل دار-تولید کننده منبع کویل دار-ساخت منبع کویل دار-منبع کویل دار موتورخانه-قیمت منبع کویل دار 1500 لیتری-منبع کویل دار افقی 800 لیتری پرداختیم. مجددا توصیه می کنیم حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – بویلر– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.